FAQ's - Často kladené otázky

1. Je voda AQUA PRO vhodná na každodenné požitie?

Ponúkame nízkomineralizovanú, pramenitú, nesýtenú vodu, ktorá nezaťažuje Váš organizmus a preto  je vhodná na každodenné pitie.

2. Ako funguje dodávka vody? 

Rozvoz funguje v celej SR, buď pravidelnou dodávkou, alebo na základe telefonickej objednávky.

3. Aká  je cena Vašich služieb?

Cena je nastavená pre každého zákazníka individuálne, dohodnutá na osobnom stretnutí s obchodným zástupcom, ktoré je nezáväzné.

4. Aký je rozdiel medzi kúpou a prenájmom – aké majú výhody? 

O prenajaté dávkovacie zariadenie sa v plnej miere staráme my. To sa týka vonkajšej sanitácie, hĺbkovej revitalizáciie 2x ročne.

5. Je stanovený minimálny odber vody? 

Nie, vodu odoberáte podľa vašej spotreby.

6. Ponúkate iba vodu?

V našej ponuke nájdete aj široký sortiment kávových a čajových riešení.

7. Dávkovacie zariadenia si musím zakúpiť?

Nie, nemusíte. Ponúkame vám výhodný prenájom dávkovacích zariadení.

8. Sú spoplatnené Vaše služby – rozvoz, sanitácia a reklamácia?

Rozvoz je zdarma. V prípade reklamácie a sanitácie vlastných dávkovacích zariadení sa riadime platným cenníkom, v prípade prenájmu našich dávkovacích zariadení je táto služba zdarma.

9. Koho je potrebné kontaktovať v prípade otázok alebo porúch, ktoré môžu nastať?

Od pondelka do piatka od 7:30-16:00 hod. funguje naša Hotline linka 0800 111 888, kde Vám veľmi radi pomôžeme. V prípade, že Vaše požiadavky nebudeme môcť vyriešiť telefonicky, zabezpečíme Vám výjazd servisného technika.

10. Aké máte obchodné a zmluvné podmienky?

Všetky podmienky súvisiace so zmluvou sú dohodnuté na osobnom stretnutí s našim obchodným zástupcom.


Hotline:
0800 111 888

 

Vyskúšajte pitný režim na
30 DNÍ BEZPLATNE!

 


Staňťe sa našimi fanúšikmi!